El Capsigrany triomfa malgrat la pluja

El festival de teatre Capsigrany de Vilafranca ha omplert durant tres dies, de divendres a diumenge, el municipi amb representacions teatrals per a diferents públics i edats. Encara que la pluja va obligar a retardar algunes de les actuacions, el festival ha sigut tot un èxit entre veïns i visitants.

Cal recordar que en la present edició la Mostra de Teatre Capsigrany ha celebrat la seua edició número 19. Durant aquests dinou anys companyies teatrals del més alt nivell han delectat al públic vilafranquí.

La jornada d’ahir els més menuts van ser els protagonistes amb diferents actuacions i representacions participatives dirigides a públic infantil i familiar. El cicle va finalitzar amb la companyia La Ravalera que va representar en la Casa de la Cultural “Instruccions per a no tenir por si ve la pastora”, dirigida a un públic jove-adult.
El Capsigrany triomfa malgrat la pluja