Albero d’Alcalá de Guadaira per a la plaça de bous de Vilafranca

Durant aquest passat mes de maig s’ha canviat l’arena en la Plaça de Bous de Vilafranca. Així, la terra que hi havia ha sigut substituït per “albero” portat fins a la localitat sevillana d’Alcalá de Guadaira.

Ara el cus vilafranquí presenta un sòl molt més uniforme i amb aquesta millora s’espera que s’alce molt menys pols i que no es formen tolls en els dies de pluja.

La Diputació de Castelló és la propietària de la Plaça de Bous de Vilafranca, para la gestió dels quals es va crear un patronat en què el figuren el propi ens provincial, l’Ajuntament de Vilafranca i el Club Taurí de la localitat.

Es tracta d’una més en la sèrie de millores que s’han escomès en els últims anys. Ara ja s’està treballant en el projecte per a reformar la instal·lació elèctrica.