Escape Room literària en la Biblioteca de Vilafranca

La Biblioteca Matilde Escuder de Vilafranca duu a terme durant l’estiu el Club de Lectura Juvenil en el qual els joves lectors ja han començat a devora “Les portes de Lia”. En el llibre es conjuminen les lletres i l’acció, ja que el lector ha d’ajudar a la protagonista a resoldre diferents enigmes.

Enguany, els participants en el Club de Lectura també formen part del projecte Anigmàt-k de la Xarxa Jove de Castelló Nord per a fomentar la lectura entre els joves.

El colofó de l’activitat ho posarà una Escape Room organitzada pels alumnes de l’IES del municipi en la pròpia biblioteca basada en el llibre.

Escape Room literària en la Biblioteca de Vilafranca