42 litres de pluja i pedra en 30 minuts a Vilafranca

Una forta tempesta ha caigut sobre Vilafranca deixant pluja, pedra i llamps. A l’estació automàtica de l’Ajuntament de Vilafranca s’han acumulat 42 litres per metre quadrat que han caigut en forma d’aigua i pedra en tan sols 30 minuts. S’han produït inundacions a la sala Carles Pons de la Casa de la Cultura. Hi han intervingut els bombers voluntaris de Benassal. La localitat està a l’espera que la Diputació licite les obres de construcció d’un nou col·lector que alleugi aquesta situació. L’alcalde i la regidora d’Obres i Serveis han estat pendents de la situació. Així mateix 3 raigs han impactat en tres xops de les Fonts del Llosar.