Punt violeta contra les agressions sexistes a Vilafranca

La comissió de festes de Vilafranca, l’AMPA de l’IES del municipi, l’Aplec dels Ports, Creu Roja i el Grup de Dones han elaborat un protocol d’actuació contra les agressions masclistes durant les festes. Així, per a prevenir les agressions i fer front a elles si arriben a ocórrer, s’ha creat un punt violeta d’assistència durant les festes de la localitat.

El pròxim 20 de juliol a les 19.00 hores tindrà lloc una reunió en l’Antic Hospital per a resoldre dubtes i donar informació sobre les actuacions a realitzar.

Per a més informació contactar amb la comissió de festes del municipi.