Vilafranca contra les agressions sexistes

L’Ajuntament de Vilafranca ha començat una nova campanya contra les agressions sexistes en les festes i llocs d’oci sota el títol “Davant les agressions sexistes, NO et llaves les mans”.

Així, s’ha elaborat el document “Pautes per a un comportament igualitari” on es donen diferents claus perquè tots, sense importar el sexe, gaudisquen de les festes sense problemes.

Així mateix, per a fer més visible el missatge, la conselleria de Festes i l’associació 8 de Setembre facilitaran pancartes amb el cartell de la campanya a tots aquells que vulguen penjar-ho en el seu cadafal. La finalitat d’aquesta acció és conscienciar a la ciutadania de la necessitat de denunciar aquestes situacions, tant si s’és víctima com a testimoni, i de rebutjar qualsevol comportament masclista.

Tots aquells que decidisquen penjar el cartell en els seus cadafals, que també estarà en tots els edificis públics, rebran un obsequi com a agraïment pel seu compromís.

Finalment, l’àrea d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca ha elaborat una “Guia municipal en contra de les agressions sexistes” que es repartirà entre els ciutadans i en la qual apareixen diferents recursos, formes d’actuar i telèfons de contacte en cas de ser necessaris.

Vilafranca contra les agressions sexistes