Vilafranca clausura la XL edició de l’Aplec dels Ports

Visita guiada en el Aplec dels Ports

Proyección

29/07/2018 10:45 Avui Vilafranca posa el punt i final als quatre dies d’activitat que ha suposat l’Aplec dels Ports. Ahir a la nit el públic es va concentrar al voltant de la projecció de Temps Moderns amb música en directe interpretada per Cromosoma 3 i la col·laboració de la mostra de cinema d’Ascaso. A continuació va arribar l’actuació de Guillem Albà i la Marabunta a l’escenari Taleca. A l’escenari Paradeta van oferir la seva selecció musical els DJ Axolot, Waterparis, Misstra, Omar Selekta i Javi Prades. Les actuacions musicals a l’escenari XL van arribar de la mà de Xavi Sarrià, Intershow i Biano.

Aquest matí el dia s’ha iniciat amb la despertada de dolçaines i tambors pels carrers de la localitat. A partir de migdia està prevista l’actuació de The troupes Circ a l’escenari taleca. Més tard arribaran els jocs tradicionals i l’actuació del pallasso Nandet. Pep Gimeno “Botifarra” serà el preludi de la clausura en la qual actuaran Ebri Knight i Alimanya.

L’Aplec s’acomiada de Vilafranca amb la visita de milers de persones a la localitat. S’han omplert les zones d’acampada establertes en la circumval·lació i en les fonts del Llosar, així com la zona d’acampada familiar al càmping municipal. Centenars de veïns han actuat com a voluntaris.