Activitats per a tots els públics en el primer dissabte de festes a Vilafranca

11/08/2018 Vilafranca va inaugurar ahir les seues festes patronals en honor a Sant Roc. L’acte central va ser la presentació de les i els representants de les festes al Parador, però, la jornada també va comptar amb els treballs de muntatge dels cadafals del recinte taurí, les finals del campionat de frontenis i de futbol sala o, de matinada, una discomòbil a la Tasca i la prova del bou Navajito de la ramaderia de Miguel Beteta Gallego. La localitat comença avui el seu primer dissabte de festes amb una activitat de tir al plat organitzada pel Club de Caçadors La Villafranquina al Pla de Mosorro. Els aficionats a les motos es donen cita a la Tasca de l’Avinguda del Llosar per a una concentració i eixida motera mentre que els més menuts poden assistir a un espectacle infantil. Al migdia s’inaugura la Taverna del carrer Torreta amb una festa de la cervesa. Aquesta vesprada està prevista la Festa del Bigot a la Tasca, el Tardeo amb actuacions musicals i l’exhibició taurina. A la nit hi haurà dos bous embolats i festa a la Carpa amb l’orquestra La Red i una discomòbil. Demà diumenge es realitza la caminada un “Tomb pel terme” i els menuts de la casa tenen una cita esportiva en la matinal ciclista infantil. Al matí també podran acudir a la Taverna on s’ha instal·lat un rocòdrom i una tirolina. A la vesprada, la plaça de bous del municipi acull la dinovena edició del concurs de retalladors, amb bous de la ramaderia El Rollanejo de Cubo de Don Sancho. Al seu terme, la Unió Musical de Vilafranca realitzarà una cercavila fins a la Taverna on actuarà Mabel Flores Project i, a continuació, hi haurà festa andalusa amb el grup Ojana Flamenco Pop. A la nit, concurs d’emboladors.