Caminades, bous i activitats infantils per a la jornada dominical de les festes de Vilafranca

Festes de Vilafranca
12/08/2018 Vilafranca va començar ahir el seu primer cap de setmana de festes amb una activitat de tir al plat organitzada pel Club de Caçadors La Villafranquina al Pla de Mosorro. Els aficionats a les motos es van donar cita a la Tasca de l’Avinguda del Llosar per assistir a una concentració i eixida motera mentre que els més menuts van poder gaudir d’un espectacle infantil. Al migdia es va inaugurar la Tasca del carrer Torreta amb una festa de la cervesa ia la vesprada es va celebrar allí la Festa del Bigot on els veïns i visitants van gaudir del Tardeo amb actuacions musicals. També hi va haver prova de bou i, a la nit, dos bous embolats i festa a la Carpa amb l’orquestra La Red i una discomòbil.

Avui diumenge es realitza la caminada un “Tomb pel Terme” i els menuts de la casa tenen una cita esportiva en la matinal ciclista infantil i a la Tasca on s’ha instal·lat un rocòdrom i una tirolina. A la vesprada, la plaça de bous del municipi acull la dinovena edició del concurs de retalladors, amb bous de la ramaderia El Rollanejo de Cubo de Don Sancho. En acabar, la Unió Musical de Vilafranca realitzarà una cercavila fins a la Taverna on actuarà Mabel Flores Project i, a continuació, hi haurà festa andalusa amb el grup Ojana Flamenco Pop. A la nit es realitza un concurs d’emboladors.

Demà dilluns és el Dia de les Penyes. Al matí, es realitzaran jocs infantils en els voltants de la plaça de bous i, allà al migdia es repartirà el dinar de penyes. A la vesprada, la plaça acollirà els jocs amb vaques per seguir amb el sopar de penyes, la discomòbil Bandalay i el Freak Show.