Ajuda de 40.000 euros per a rehabilitar l’ermita de Sant Roc

La Generalitat Valenciana ha concedit una ajuda de 40.000 euros per a la rehabilitació de l’ermita de Sant Roc de Vilafranca. Els diners permetran la realització del projecte bàsic i la seua execució.

A aquests diners que aportarà l’administració autonòmica se sumaran fons de l’Ajuntament i el Bisbat de Sogorb-Castelló. Sobre aquest tema, l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena, ha indicat que el pròxim mes de setembre se signarà el conveni que permetrà completar les aportacions per a recuperar aquest patrimoni que presenta una greu deterioració.

Amb l’ajuda i el conveni es fa un pas més en el treball que es realitza des de fa anys per a fer possible la recuperació de Sant Roc. L’ermita està datada en el segle XVIII i és Bé de Rellevància Local.

Ajuda de 40.000 euros per a rehabilitar l'ermita de Sant Roc