Vilafranca dirà adéu el 8 de setembre al Parador de Festes

El pròxim 8 de setembre Vilafranca acomiadarà el vell Parador de Festes amb una gran festa. L’edifici va a ser objecte d’una profunda remodelació. Des de 1989 aquesta antiga nau tèxtil ha sigut el centre de la festa a la localitat dels Ports.

La Comissió de Penyes ha preparat la festa ‘Maquillate Chiquilla’, la festa que va començar en els 80.

Serà un festival pop rock amb música en directe i les veus de Víctor Torres i Peter Blake, pluja de globus, confeti, pantalla, animació i la discomòbil Bandalay.

La festa l’organitza la Comissió de Penyes 2017 de Vilafranca. La barra anirà a favor del Club Ciclista Picaio, el Club de Frontenis i el Club de Futbol.