Vilafranca amplia el menjador escolar

La Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de Vilafranca estan ampliant el menjador escolar. El projecte ho han redactat els serveis tècnics de l’Ajuntament de Vilafranca i l’administració autonòmica s’està fent càrrec de les obres. Les obres finalitzaran el pròxim mes d’octubre. D’aquesta manera es disposarà d’una major capacitat per a atendre l’increment d’alumnes en l’IES, tenint en compte que ara acull a alumnes de mòduls formatius i batxillerat de municipis veïns de Terol.
L’actuació també comprèn l’ampliació de la cuina. D’aquesta manera millora l’espai de treball per als cuiners i cuineres que s’encarreguen de preparar el menú diàriament.

Vilafranca amplia el menjador escolar