Comença el curs en l’Escola Infantil de Vilafranca

Després de les festes de final de curs 2017-18 i les vacances d’agost el curs s’ha iniciat en l’Escola Infantil de Vilafranca. Enguany hi ha 32 alumnes matriculats. Una de les novetats d’enguany és que els alumnes entre 2 i 3 anys no pagaran la quota ja que comptaran amb un bo de la Generalitat Valenciana. D’aquesta manera Vilafranca s’integra en l’educació gratuïta a partir dels dos anys. L’entrada dels alumnes matriculats es realitza de manera progressiva.
Comença el curs en l'Escola Infantil de Vilafranca