Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

“The Wekeend” del Challenge de la Plana.

15 Setembre 2018a16 Setembre 2018

the-weekend-challenge-la-plana.jpg

Ciclisme, família, bon ambient i Castelló formen “The Weekend” del Challenge de la Plana, el combo perfecte per a passar un cap de setmana ideal amb els teus.

“The Weekend” està format per 3 etapes apassionants de pur ciclisme, on es coronaran grans ports i es descobriran zones idíl·liques per a la pràctica del ciclisme, a través de les quals viurem un autèntic espectacle.

Dissabte 15 de setembre de 2018:

Cronoescalada de 4,6 km. al Balneari de l’Avellà de Catí. Una pujada de 4,5 km. molt constant per una de les zones més boniques i desconegudes de Castelló.

La meta situada a la Casa de Banys de l’Avellà ens brindarà al primer líder d’este “The Weekend” del Challenge de la Plana que ben segur será un dels candidats a la victoria final de la proba.

Etapa “fàcil” pels voltants d’Albocàsser, Tírig i Sant Mateu.

Diumenge 16 de setembre de 2018:

El diumenge arriba l’etapa Reina d’esta edición. Sense cap dubte, els ports de Sant Pere de Castellfort i l’arribada en alt per les rampes d’Ares del Maestrat ens oferiran unes imatges espectaculars amb l’esforç de tots els ciclistes.

Una etapa relativament plana i amb una presumible arribada l’esprint, però amb una zona trencacames per territori Valltorta.