Vilafranca, eixida del The Wekeend del Challenge de la Plana

Vilafranca serà aquest diumenge el punt d’eixida dels participants en el The Weekend del Challenge de la Plana, la prova ciclista que es disputa per etapes i que recorre tota la província.

Els corredors passaran per diferents pobles i paratges des de l’eixida en la localitat fins a l’arribada en Ares. Així, es passarà per llocs tan emblemàtics com els ports de Sant Pere de Castellfort, el casc urbà de Benassal i el Coll d’Ares.

El dissabte tindrà lloc la primera etapa amb una etapa 1A, cronoescalada de 4,6 quilòmetres que eixirà de Catí i arribarà fins a la Casa de Banys de l’Avellà; i l’etapa 1B, de dificultat més fàcil, que discorrerà pels voltants d’Albocàsser, Tírig i Sant Mateu.