Inscripcions obertes a l’Escola Matinera i les Activitats extraescolars de Vilafranca

- El 28 i el 21, respectivament, es tanca el termini

Fins al 28 de setembre, data en què es tancarà el termini, es podran formalitzar les inscripcions a l’Escola Matinera 2018-2019 de Vilafranca. El preu serà de 25 euros al mes. Per dia, 3 euros. L’horari, de dilluns a divendres de 8.45h a 10.00h. Els interessats poden passar per les oficines municipals per a emplenar l’imprès.

D’altra banda, també estan obertes, fins al 21 de setembre, les inscripcions en el poliesportiu per a les activitats extraescolars del curs 2018-2019. El preu de les activitats és de 40 euros per curs amb el carnet de soci inclòs. Arrancaran l’1 d’octubre i duraran fins al 31 de maig.

Les activitats proposades són el dilluns, Multiesport, i Kidfit i activitats de gimnàs; el dimarts, Racó de l’art i la ciència en dos horaris diferents; el dimecres, Jocs de psicomotricitat, Kidfit i activitats de gimnàs, i Multiesport; el dijous, Jocs i circuits, i Racó de l’art i la ciència; i el divendres, Racó de l’art i la ciència.