Taller intergeneracional a Vilafranca

Dins de les jornades dels majors de Vilafranca, que enguany arriben a la seua tretzena edició, s’ha celebrat un taller de convivència intergeneracional en el col•legi públic Don Blasco de Alagón de Vilafranca. Lledó Ballester, educadora social de la Mancomunitat Comarcal Els Ports ha sigut l’encarregada de coordinar l’activitat que s’ha celebrat en l’aula. Xiquets i majors han interactuat sobre les seues experiències, vivències i manera de veure la realitat de la vila.
Taller intergeneracional a Vilafranca