Vilafranca tindrà un nou pavelló polifuncional

L’Ajuntament de Vilafranca està treballant en tot el procés per a dotar a la localitat amb un nou pavelló polifuncional, conegut en el municipi com Parador de Festes. Durant els últims dies s’ha procedit al buidatge de les actuals instal•lacions com a procés previ a la demolició del vell edifici situat en una nau industrial.

La nova infraestructura comptarà amb 200 metres quadrats més. Així mateix complirà amb totes les normatives d’accessibilitat i insonorització.

En el projecte s’ha respectat la ximenera existent com a part del patrimoni industrial. Una vegada demolit l’obra s’executarà per fases.

Una primera part passarà per l’estructura i part dels tancaments. Després arribarà la instal•lació de serveis elèctrics i de calefacció. El finançament de l’obra comptarà amb aportacions pròpies, fons provincials i de compensació eòlica.

-Nau llogada

Mentre es desenvolupen els treballs el consistori ha llogat una nau situada als afores del municipi. D’aquesta manera es podran celebrar els esdeveniments previstos.
Vilafranca tindrà un nou pavelló polifuncional