Vilafranca amplia el polígon amb 5.000 metres quadrats

El polígon industrial de Vilafranca comptarà amb 5.000 metres quadrats addicionals. Així ho ha explicat l’alcalde, Óscar Tena, qui ha assenyalat que podrà haver-hi entorn de 10 noves parcel•les. L’Ajuntament urbanitzarà amb tots els serveis aquest nou sòl amb fons percebuts de la Generalitat Valenciana. Una vegada finalitzada la urbanització començarà la venda d’espais.

D’aquesta manera es doblega la superfície per a empreses en la localitat, després d’haver-se venut la totalitat de parcel•les en el polígon urbanitzat fa uns anys. Aquest fet ha sigut valorat pel primer edil, ja que les 15 parcel•les existents han sigut adquirides per empreses i autònoms.

Vilafranca amplia el polígon amb 5.000 metres quadrats