Vilafranca rep una ajuda per a canviar canals danyades per la neu

L’Ajuntament de Vilafranca ha rebut una ajuda de la Generalitat Valenciana per a substituir les canals que van resultar danyades per les nevades. L’import percebut és de 37.000 euros i s’inscriu dins d’una línia d’ajudes per a atendre danys per emergències meteorològiques. Els fons es destinaran a col·locar canals més reforçades en el magatzem municipal, el poliesportiu, la piscina climatitzada i la Casa de la Música. Els treballs han sigut adjudicats a una empresa local.