Comença l’enderrocament del Parador de Festes de Vilafranca

L’Ajuntament de Vilafranca ha iniciat l’enderrocament del Parador de Festes. En aquesta fase es realitzarà la demolició de l’edifici vell per a condicionar la parcel·la. Els treballs es realitzaran de manera progressiva. L’objectiu és salvaguardar el fumeral existent per a mantenir el patrimoni industrial.

L’Ajuntament ha adquirit una parcel·la adjacent amb el Parador per a ampliar la seua superfície. Una vegada finalitzen els treballs d’enderrocament de l’antiga estructura es deixarà la parcel·la en els nivells establits, preparada per a iniciar la fase de construcció de l’estructura del nou pavelló polifuncional.