Exposició de Karlitos Solá a Vilafranca

- La inauguració serà el dissabte 13

El fotògraf Karlitos Solá inaugura aquest dissabte l’exposició “Una mirada intrusiva” en les Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca. Serà les 19 hores, encara que ja es pot visitar des de dissabte passat.

Romandrà oberta de dijous a dissabte, de 10 a 13.30 hores i de 16 a 19 hores, els diumenges solament al matí. No obstant açò els horaris durant el pont poden patir modificacions.

L’Ajuntament de Vilafranca organitza aquesta mostra fotogràfica en la qual col·laboren Turisme Vilafranca, Els Ports és autèntic i Railowsky.