La Mancomunitat Els Ports tindrà agència d’igualtat entre dones i homes

Els pobles de la comarca dels Ports tindran una agència d’igualtat entre dones i homes. Serà a través de la Mancomunitat. Així ho ha explicat la directora general de l’Institut Valencià de la Dona, Maria Such, que ha visitat Vilafranca, on s’ha reunit amb els serveis socials de la Mancomunitat i alcaldes de la comarca.

A l’avantprojecte de pressupostos de la Generalitat hi haurà una partida específica per a l’agència d’igualtat de la Mancomunitat Els Ports. Aquest servei se sumarà als ja existents a Vilafranca i Morella. El servei tindrà la seu a les oficines de la Mancomunitat a Vilafranca.