Jornada d’especialització en el cultiu de tòfona a Vilafranca

El pròxim 3 de novembre la Casa Social de Vilafranca acollirà la jornada “La tòfona com a eina de desenvolupament rural: el seu cultiu i els nous models de negoci tofoner”.
La jornada es desenvoluparà en horari de vesprada. Tindran lloc les ponències: “Les claus actuals de la comercialització agroalimentària: la tòfona en les zones d’interior” amb Juan José Lliso, “Establiment i gestió de les plantacions de tòfona” i “Els nous models de negoci tofoner i el desenvolupament rural als Ports: gestió i estratègia empresarial de la tòfona” oferides per Virginia Espinosa.
Després de les ponències es durà a terme una taula redona.
Per a més informació i inscripcions consultar en el 964441266 o l’aedl@mancomunitatelsports.es