Vilafranca revisarà els danys en pistes després de les pluges

L’Ajuntament de Vilafranca realitzarà una revisió de les pistes i camins rurals del terme municipal després de les fortes pluges. L’Ajuntament s’acollirà a les línies d’ajudes convocades per Generalitat i Diputació per a reparar els possibles danys.
El consistori ha revisat, així mateix, les instal·lacions municipals, que no han patit danys.
Des de l’Ajuntament s’ha destacat la coordinació existent amb Emergències en el tall del camí rural de Portell i accions preventives en el passat temporal de pluja.