Èxit del conta-contes d’ #Espantalapor en la Biblioteca

La Biblioteca Matilde Escuder de Vilafranca va acollir el dissabte al matí l’actuació de Rebombori Cultural amb “El Refugi dels Monstres Oblidats”. Els xiquets i xiquetes van gaudir amb aquest conta-contes organitzat amb motiu de la festivitat de Tots els Sants que té lloc aquest mateix dijous dia 1.
La Biblioteca Matilde Escuder de Vilafranca participa en el projecte del Museu Valencià d’Etnologia per a donar a conèixer els “monstres” de les llegendes i rondalles valencianes.
Èxit del conta-contes d’ #Espantalapor en la Biblioteca