Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

XXVI Mostra de teatre Reclam 2018: “Mari, palante”.

11 Novembre 2018
19:00a20:00

maripalante.jpg

Sinopsi: La Mari és una sevillana de mitjana edat que, d’una manera tendra i divertida, des de la seua intimitat, va desvelant entre consells, històries i cançons els anhels i temors de les dones actuals. Què suposa ser una dona hui en dia? La Mari, amb una gran càrrega còmica i crítica, presenta el seu dia a dia i el de les seues veïnes. Eixes dones, amb un toc poètic i de tendresa, plantegen temes sobre l’amistat, la igualtat, la sexualitat, el casolà, el familiar… ¡Mari, palante! és un monòleg teatral representat, escrit i dirigit per dones i dedicat a totes les dones.

Direcció: Sefa Bernet.

Actriu: Reyes Ruiz.

Espaci escènic: Mario Borrás.

Durada: 60 min. (públic adult).

Dia: Dissabte 11 de novembre de 2018.

Lloc: Casa de Cultura.

Hora: 19:00 h.

Entitat: UJI i Ajuntament de Vilafranca.