El Centre Excursionista de Vilafranca celebra el seu 40 aniversari

El Centre Excursionista de Vilafranca, fundat en 1978, celebra enguany el seu 40 aniversari. Per aqueix motiu, durant tot el mes de novembre es duran a terme diferents activitats per a tots. El diumenge dia hi haurà una excursió al Picaio.

Seguidament, el dia 16 es projectarà la pel·lícula “La conquista del Matterhorn”, el dia 17 s’inaugurarà la seu del club i el dia 18 hi haurà un passeig pel Museu de la Pedra. L’última activitat del mes serà una caminada al caseriu de L’Estrella el dia 25.