Les claus per a vendre productes agroalimentaris a Vilafranca

La Casa Social de Vilafranca acull demà la jornada d’especialització “5 Claus per a comercialitzar amb èxit els productes agroalimentaris”. Així, durant tota la vesprada es duran a terme diferents xarrades i ponències en les quals es tractaran temes com els canals de distribució, la diferenciació del producte, el posicionament i diferents experiències personals de dos emprenedors: Mónica Segura d’ Apivillores i Pedro Escrich de Masia Els Masets.

Per a més informació contactar amb l’Ajuntament de Vilafranca.