Vilafranca serà seu de la Mostra Internacional de Cinema Educatiu

Vilafranca segueix posicionant-se com a referència en la innovació educativa en els municipis de l’interior de Castelló. El municipi serà, el pròxim mes de febrer, una de les seus de la Mostra Internacional de Cinema Educatiu. Entre el 18 i el 23 de febrer la localitat acollirà diferents activitats al col·legi i l’IES amb el patrocini de l’Ajuntament de Vilafranca.

Com a activitat prèvia a la mostra de cinema educatiu durant les últimes setmanes s’ha desenvolupat una activitat de Book Tràiler al col·legi Don Blasco de Alagón. Els i les alumnes han realitzat el treball a partir de la lectura dels tres mosqueters.

Conjugant lectura i audiovisual xiquets, xiquetes i docents han practicat al voltant de la introducció de l’àudio i el vídeo en el procés d’aprenentatge.