Vilafranca ultima parada de les jornades Coneix Els Ports

La campanya Coneix Els Ports, Coneix Els Nostres Pobles arriba el proper dissabte, 17 de novembre, a Vilafranca. La localitat donarà a conèixer de manera gratuïta els principals racons, edificis i museus del nucli urbà.

L’activitat arrancarà a les 11 hores amb la benvinguda davant de l’estàtua d’homenatge a les persones treballadores de la indústria tèxtil, a l’avinguda del Llosar.  Els visitants podran descobrir els secrets, entre d’altres, del centre històric de Vilafranca, el Museu de la pedra en sec, l’església parroquial i l’ajuntament. De vesprada també hi haurà visites guiades gratuïtes. L’horari serà de 16.30 a 17.30 hores.

La iniciativa està impulsada per la Mancomunitat Comarcal Els Ports, dins del Pla de Competitivitat Turística dels Ports.