Poda dels xops de les Fonts del Llosar a Vilafranca

L’Ajuntament de Vilafranca ha realitzat la poda dels xops de les Fonts del Llosar. La Tinent Alcalde, Silvia Colom, ha explicat que s’han retirat les branques dels vuit xops més pròxims als jocs infantils. Una empresa especialitzada s’ha encarregat dels treballs. D’aquesta manera s’evitarà la caiguda de branques sobre aquest espai infantil. També s’han retirat branques mortes que podien desprendre’s com a conseqüència dels forts vents que bufen durant la tardor i l’hivern. L’Ajuntament té previst seguir amb els treballs el pròxim any en la resta d’arbres de la zona.