Vilafranca realitza un taller en anglés de decoración nadalenca per engalanar el casc antic

Menuts i majors han decorat el casc antic amb un taller de decoración nadalenca a les sales gótiques de l’Ajuntament de Vilafranca. L’activitat és una iniciativa d’Anne Barton, una dona angles propietària d’una casa situada a la zona antiga de la localitat, qui va pensar que seria una bona manera de conèixer a gent del poble i donar-li un toc de color als carrers.

El taller també té una faceta lingüística, era bilingüe. L’activitat s’ha desenvolupat en anglés i castellà. Així, tots els assistents han practicat i han après noves expresions en llengua anglesa.

Amb una pertxa, rames de pi, aram i bastonets han dissenyat una corona nadalenca. És un dels elements decoratius que s’han col·locat al llarg del carrer Abadia en les portes i façanes de les cases.

Taller decoració Nadal /Taller decoración Navidad