Multitudinari Curts i Menuts a Vilafranca

Aquest mateix matí ha tingut lloc la celebració de “Curts i Menuts” una activitat impulsada per l’Ajuntament de Vilafranca i l’empresa de gestió cultural Caldo de Cultura per a acostar el cinema d’animació als més menuts del municipi.

D’aquesta forma, desenes de xiquets i xiquetes des dels 2 anys, acompanyats d’adults, han gaudit amb diversos curtmetratges d’animació de temàtica infantil. La temàtica seguida ha sigut “La Música” degut a la proposta d’ Stéphanie Tirloy de Caldo de Cultura.

A més de gaudir amb el cinema i els dibuixos animats, la música també ha omplit la Casa Social de Vilafranca amb l’actuació del saxofonista natural de Mosqueruela, Roberto Solsona.
Multitudinari Curts i Menuts a Vilafranca