Nadal solidari en la residència de majors de Vilafranca

Vilafranca ha viscut durant el cap de setmana múltiples activitats nadalenques. Divendres passat la residència de majors de la localitat es va convertir en el centre d’una activitat musical i solidària. ‘Tu cara me suena Resisuena’ va ser l’espectacle del qual van poder gaudir els majors de la residència. No va faltar un mercat ambulant solidari i actuacions musicals amb la col•laboració d’ ATADI, a benefici de l’associació MEF2C que treballa per la investigació d’aquesta malaltia estranya.

Nadal solidari en la residència de majors de Vilafranca