Els Reis Mags visiten Vilafranca

Melcior, Gaspar i Baltasar han visitat Vilafranca. En el seu recorregut no es van oblidar de la residència de majors i de compartir una vesprada de jocs i nadales amb els xiquets i xiquetes de l’escola infantil municipal.

Els mags d’Orient van desfilar pels carrers del poble en una cavalcada que va organitzar, un any més, La Xalera. Les seues Majestats van recórrer els carrers a cavall acompanyats de les carrosses i xanquers de La Xalera.

En la Plaça de l’Església van visitar el naixement en el qual es van recrear tots els escenaris que es descriuen en l’Evangeli. En el seu discurs a tot el poble es van alegrar de l’arribada de la Samu 24h.
Els Reis Mags visiten VilafrancaEls Reis Mags visiten VilafrancaEls Reis Mags visiten VilafrancaEls Reis Mags visiten VilafrancaEls Reis Mags visiten Vilafranca