Estades a balnearis de la Comunitat per a persones de totes les edats

La Mancomunitat Comarcal Els Ports ha informat que s’ha obert el termini d’inscripcions per a realitzar estades en balnearis de la Comunitat Valenciana.
Així mateix, totes les persones majors apuntades a l’Imserso poden demanar estades a balnearis de tota Espanya. L’11 de gener finalitza el termini per a fer estades de febrer a agost i el 17 de maig acabarà el termini per a les estades de setembre a desembre.
Per a més informació consultar amb els Serveis Socials.

Balnearis GVAbalnearis imserso