Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Reunió informativa “Grup de Criança”.

21 Gener 2019
18:30a19:30

190121-reunio-grup-de-crianca.jpg

El “Grup de Criança” és un projecte de Serveis Socials de la Mancomunitat Els Ports i d’un grup de mares i pares, per a generar un espai de trobada per a famílies amb filles i fills menors de 3 anys. Serà un lloc on compartir experiències, dubtes i on desenvolupar activitats d’estimulació i coneixement de la infància, on fomentar la relació entre adults i infants. Si vols passar temps de qualitat amb els més menuts, t’esperem dilluns a la reunió informativa!