Vilafranca viu el Dia de Sant Antoni

Vilafranca celebra hui el Dia en honor a Sant Antoni Abat. D’aquesta forma, aquest matí a les 10h ha sigut la missa en honor al sant cantada per la Rondalla de Vilafranca. A continuació, va tindre lloc una processó i benedicció dels animals enfront de la imatge de Sant Antoni al carrer Major.

Seguidament, ha tingut lloc l’esperada ronda de Sant Antoni en la qual han participat Sant Antoni, Luzbel i l’Angelet, el Grup de Rondalla i Ball de Vilafranca, els cantadors Roberto Pío i Lorena Larrea -guanyadors dels Premis Extraordinaris de Jota Aragonesa 2018- i les cavalleries.

Vilafranca viu el Dia de Sant Antoni