Les XXI Jornades d’Avaluació de l’UJI a Vilafranca

Les XXI Jornades d’Avaluació del Programa d’Extensió Universitària, PEU, de l’UJI tindran lloc els dies 31 de gener i 01 de febrer a la Casa de la Cultura de Vilafranca. Les jornades són un punt de trobada on tècnics, col•laboradors i empreses avaluen els èxits aconseguits i les accions requerides per a redirigir el programa en els aspectes en què siga necessari.

Cal assenyalar que en les presents jornades es treballarà des d’una metodologia artística i fomentant les dinàmiques de participació.

Per a més informació consultar en els perfils de Facebook i Twitter del PEU. A més, dins de les dinàmiques participatives s’impulsarà l’activitat “Perfils en construcció” per a totes aquelles persones interessades a participar però que no poden fer-ho de forma presencial a Vilafranca.