La neu i el gel arriben a Vilafranca

La primera nevada de 2019 ha arribat a Vilafranca. Segons les dades proporcionades per Ignasi Llopis, observador local, s’han acumulat 12,8 litres per metre quadrat, alguns d’ells en forma de neu. Les ratxes de vent han arribat als 84 km/h la mínima ha sigut de -0.5 graus. S’han registrat problemes en les carreteres fins a ben avançada el matí a causa del gel que s’ha format en la carretera. La llevaneu de l’Ajuntament de Vilafranca ha treballat en la neteja de vials i tirant sal sobre l’asfalt. A mesura que ha avançat la jornada s’ha restablit la normalitat en el trànsit en les comunicacions de Vilafranca amb Castellfort, Ares, Benassal, Iglesuela i Cantavieja.
 La neu i el gel arriben a Vilafranca