Abonament Social Telefònic

L’abonament social telefònic és un descompte que s’aplica a la factura del telèfon, seria un 95% de descompte en la factura mensual o un 70% en la quota d’alta inicial i instal•lació de la línia fixa telefònica.

Aquest abonament social és un gran desconegut i va especialment dirigit als jubilats o pensionistes que complisquen amb les característiques exigides: que la renda familiar no supere 9.023 ,50 euros segons l’últim certificat d’IRPF.

La sol•licitud es pot realitzar a través de correu electrònic, carta o fax.

Independentment de qual siga la via de sol•licitud s’haurà de presentar la mateixa documentació:
• Llibre de família
• Fotocòpia DNI de tots els membres de la unitat familiar
• Certificat d’empadronament
• Certificat d’IRPF