El Grup de Dones de Vilafranca organitza la seua festa

El 10 de març tindrà lloc el menjar de sòcies del Grup de Dones de Vilafranca i un recital de teatre. Així, a les 12.30h la sala Carles Pons acollirà a la Ravalera Teatre que interpretarà el recital de poesia “Em dic Maria”. El dinar de sòcies serà a la sala polivalent. El servei d’àpats el servirà L’Escudella i el preu és de 10 euros per comensal.

Per a apuntar-se al dinar cal fer-ho en la seu del Grup els dies 5 o 12 de febrer de 18h a 20h.

El Grup de Dones de Vilafranca organitza la seua festa