Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Sessió de contes i cançons per a bebés d’1 a 5 anys: “Desde lo alto“.

16 Febrer 2019
12:00a13:00

190216-contacontes-cristina-verbena.jpg

Els contes com a forma de trobada i riure. Joc comú. Trocets de contes tradicionals, històries contades amb àlbum il·lustrat.

Sinopsi: Què es veu des de dalt? Tan alta pujada a una cadita o de puntetes o als muscles o als braços al caminar. Tan alt puja el gronsador si m’ajudes a empentar.

La xiqueta món des d’alt d’un tobogan es giganta, alta com els arbres. No vol baixar. Des d’ahí veu a les quatre velles al seu balcó, al torlit content, tot ens ho va a contar. Des de dalt el vent  i el seu viatge, porta la seua cançó:

“Vent sense cap, on anirà?”
Des de dalt puc volar i relliscar.

La xiqueta món amb tots els seus paisatges, el xiquet pedra, el xiquet granadura baixaran pel tobogan.

Duració: 40 minuts.

Realitzat per: Cristina Verbena – http://www.cristinaverbena.com/.

Dia: Dissabte 16 de febrer de 2019.

Lloc: Biblioteca.

Hora: 12:00 h.

Entitat: Ajuntament de Vilafranca.