Taller de drons en la Mostra Internacional de Cinema Educatiu de Vilafranca

Els xiquets i joves de Vilfranca van tindre l’oportunitat el divendres de participar en les activitats ‘Sketch Robòtic, programa la teua obra’ i ‘La Fira Aèria-Minidrons’ celebrades dins de la VII Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE).

Així mateix aquesta setmana tindran lloc diferents projeccions escolars a la Casa Social en les quals participaran els alumnes de tots els centres educatius del municipi. La Mostra acabarà el divendres 22 es projectarà a la Casa de la Cultura ‘Lola auf der Erbse’ (Lola en el Pèsol).

Recordar que el festival està organitzat per l’Ajuntament de Vilafranca, el col·legi i l’IES, la Generalitat Valenciana, À punt Mèdia i Jordi el Mussol.

Taller de drons en la Mostra Internacional de Cinema Educatiu de Vilafranca