“Lola auf der Erbse” en el festival de cinema de Vilafranca

La VII Mostra Internacional de Cinema Educatiu de Vilafranca, MICE, encara la seua recta final amb la projecció demà del llargmetratge “Lola auf der Erbse” (Lola en el Pèsol). L’esdeveniment serà a les 10.30h a la Casa Cultura.

A més, la benvinguda a la comitiva del MICE serà a càrrec del Grup de Rondalla i Ball de Vilafranca.

La projecció està oberta a tots els veïns i veïnes i joves i xiquets en edat escolar des de cinqué de primària fins a batxillerat.