Dones extraordinàries a Vilafranca

L’Ajuntament de Vilafranca ha dut a terme la campanya Dones Extraordinàries en la qual han participat dones del municipi de totes les edats. Així, amb motiu de la Setmana de la Dona s’han elaborat diferents cartells amb les participants en la campanya i missatges de suport i lluita contra la violència de gènere i en pro de la igualtat entre homes i dones.

Així, sota el lema #NiUnPasEnrere l’Ajuntament de Vilafranca busca donar visibilitat a aquest problema i lluitar per solucionar-lo.

Dones extraordinàries a Vilafranca