L’antiga Llotja, nou centre de recepció de visitants a Vilafranca

L’antiga Llotja de Vilafranca, situada entre el Museu de la Pedra en Sec i l’antic forn ha sigut sotmesa a una profunda transformació. Una vegada finalitzats els treballs es convertirà en el nou centre de recepció de visitants i un espai per a donar a conéixer els encants de Vilafranca.

Història i patrimoni, la pedra en sec, les pintures rupestres, els espais naturals i la indústria tèxtil són els cinc eixos temàtics que integren l’espai, que també oferirà la venda de productes de la localitat.

La millora ha sigut possible amb l’aportació de la Diputació de Castelló i fons municipals. La inversió ha superat els 170.000 euros.
L'antiga Llotja, nou centre de recepció de visitants a Vilafranca