Presentació de “Maquis i masovers” de Raül González a Vilafranca

- La cita és dissabte que ve a les 19 hores a la Casa Social

Raül González Devís presentarà dissabte que ve 6 d’abril a Vilafranca el llibre “Maquis i masovers: entre la resistència, la supervivència i el terror”. En l’acte, que compta amb la col·laboració del consistori, intervindran l’autor del llibre i historiador, i l’alcalde de Vilafranca, Òscar Tena. La presentació tindrà lloc a les 19 hores a la Casa Social.

El text realitza una anàlisi d’una part de la resistència antifranquista posterior al final de la Guerra Civil, concretament de l’AGLA (Agrupación Guerrillera de Levante y Aragón). Es tracta d’una visió des d’un enfocament territorial i humà. La seua formació i característiques peculiars són alguns dels temes que s’aborden en aquest llibre. El volum d’Onada Edicions s’emmarca dins de la col·lecció La Barcella sèrie minor.