Vilafranca es concentra contra la violència masclista

Aquest mateix matí a les 12h Vilafranca celebrarà una concentració en repulsa de la violència masclista i per a condemnar i recordar el recent assassinat d’una jove de 26 anys de Vinaròs a mans de la seua ex parella.

Cal assenyalar que en el que va de 2019 ja hi ha 16 dones assassinades. Per aquesta raó i dins del Pacte Valencià contra la Violència de Gènere, des de l’Agència d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca s’ha convocat un minut de silenci enfront de l’Ajuntament hui a les 12h.